•  Betala enkelt med Swish
  •  365 dagars öppet köp
  •  Fysisk butik i Uppsala, öppet 365 dagar/år
  •  Snabba leveranser 1-2 dagar

Neoprenstrumpor 5mm till vinterbad - Seac

199 kr
(50)

Storlek

Finns i lager för omgående leverans
Finns ej i lagret
Endast få kvar i lagret (23 st)
Finns ej i lagret
Bevaka produkt

Ange din e-postadress nedan så meddelar vi dig när produkten finns i lager! Din e-postadress sparas i upp till 180 dagar.

  

Därför väljer kunder Simbutiken
Snabb leverans inom 1–2 arbetsdagar
Frakt från 29 kr
365 dagars öppet köp
Svensk kundservice med produktkunskap
Fysisk butik i Uppsala sedan 2001

Varma neoprenstrumpor 5 mm. Värmer skönt till vinterbad, simning, snorkling, dykning, paddelbord, fiske, orientering och andra vattenaktiviteter. Strumporna fungerar också bra i fenor med öppen häl eller i gummistövlar.

Mjuk och skön neoprenstrumpa i 5 mm neopren som värmer skönt. Under foten finns räfflor i materialet, allt för att strumpan skall greppa på hala underlag. Alla sömmar är också limmade för att öka komforten.

Neoprenstrumporna är extra varm, limmade i sömmarna för mindre vatten insläpp.

Tänk på att en neoprenstrumpa i 5 mm tjocklek har mycket mindre stretch jämfört med en tunnare neoprenstrumpa som är 2-3 mm tjock. En tjockare neoprenstrupa värmer mera men är svårare att sätta på jämfört med en tunnare.

Färg: Svart

Märke: Seac

Sulans mått:
XS 20,5 cm (199 kr)
S 23 cm (399 kr)
M 24 cm (399 kr)
L 26 cm (399 kr)
XL 27 cm (399 kr)

Artikelnummer:
0210017064025A
-
Verkligen bra strumpor när man vinterbadar. Släpper endast in lite vatten som inte bli kallt då de är så tighta. Fötterna blir inte stelfrusna som de blir utan strumpor. Rekommenderar dessa till vinterbad!
-
-
”Antislip sulan” lite mindre som en sula än förväntat men tjocka & goa strumpor i förväntad storlek.
-
Höll mig varm om fötterna i vinterbadet. Får ha storlek XL trots jag har små fötter
-
Lätta att ta på och av
-
-
Otroligt svåra att ta på - och av. Retur.
-
Simmar m två barnbarn som är frusna. Var simlärare som ung o ger inte upp för att vattnet är kallt. Underlättar otroligt för frusna barn.
-
Svåra att få på men varma
-
Mycket bra köp.
-
Oerhört trånga. Går knappt att få över hälen. Skickar tillbaka.
-
Känns bra. Har inte kunnat testa dessa i vattnet dock
Ta storlek större!
-
-
-
Hej! Jag är jättenöjd med handskarna o strumporna, ett bra köp 😊
-
Strumporna håller fötterna varma och goa under kallbadet. Så nöjd! 😊 Har ganska nätt fot stl 37 och M blev 👍
-
För små. Fick inte på mig dom. Skickade tillbaka dom.
-
Lämnat tillbaka, gick ej att få på foten
-
Mycket bra för vinterbad. Ta en strlk större än vad du har idag annars blir det för tight att ta på sig.
-
-
Endast 23 cm i foten, felaktigt storleksguide
-
Sköna men små i storleken.
Fick byta från S (som borde passat enl måttangivelse) till L.
-
Alldeles för små. Rekommendation att köpa en strlk större. Jag tror det kan röra sig om två nummer istället.
-
Toppen, fungerar bra!
Små i storleken för att få på och av. Med rätt storlek perfekta för kallbad.
Dessa blev tyvärr för små, trots att jag mätte foten men det beror nog på att det var 5 mm och ej så stretchiga.
Använder den till vinterbad och då måste de vara smidiga att få av.
-
Storleken var för liten
-
-
-
Supernöjd efter första kallbadet. Dock hala. Tog en stl större än vad jag har.
-
-
Bra passform, lätta att ta på och av och är underbara vid vinterbad!
-
Lite smala svårt att ta av dom
-
Var varm och skön om fötterna efter badet
-
-
-
Nöjd
-
Det är stor skillnad! Supernöjd med dom!
-
-
Sköna och fötterna håller sig varma trots att det kommer in vatten (13 gradigt)
-
Så otroligt bra ! Nu är det ett nöje att vinterbada !
-
Mycket bra.
Något tighta .Lite svåra att få av. Skulle kanske beställt 2,5mm eller större storlek. Fötterna varma vid bad i isvak.
-
Rekommenderade tillbehör till denna produkt

Produkten har blivit tillagd i varukorgen